Fistic copt si sarat 500 g

Nutrissimo
47,00 Lei

Fisticul este una din putinele nuci care contine aproape toti nutrientii necesari organismului uman pentru o sanatate completa. Carbohidrati, proteine, grasimi, fibre, fosfor, potasiu, tiamina, vitamina B6, C, E, A, K, beta-caroten, luteina, calciu, fier, magneziu, zinc, cupru etc. Cu ajutorul acestor compusi, fisticul promoveaza o buna functionare a tuturor organelor interne, cat si o sanatate de fier. Chiar daca il preferi crud sau prajit, consumat cu regularitate, acest snack delicios ce nu trebuie sa lipseasca din alimentatia ta ajuta la preventia diabetului, la reglarea colesterolului din sange, la cladirea unui sistem imunitar de fier dar poate fi si un aliat de nadejde daca vrei sa scapi de kilogramele in plus.


Tara de provenienta: Grecia
Momentan indisponibil

Durata de livrare: 48 h

Cod Produs: 6421000000335 Ai nevoie de ajutor? 0721688960
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Noi suntem indragostiti de fistic, atat de versatilitatea lui cat si de beneficiile ce le aduce organismului. Stiati ca fisticul este una dintre cele mai vechi nuci comestibile si ca in momentul de fata se gasesc in toata lumea? Originare din Asia, aceste mici nuci minune sunt astazi unele dintre cele mai importante surse de fibre, amino acizi, grasimi, minerale (fosfor, potasiu, calciu, fier, zinc, cupru, sodiu, seleniu), vitamine (A, K, C, B6) si nu numai.

 

Conform ultimelor studii, fisticul are cel mai scazut numar de calorii in comparatie cu alte nuci. Un lucru foarte bun, zicem noi, avand in vedere ca nu ne mai saturam de ele.

 

Si daca le-am tot laudat atat, mai jos veti gasi o lista care sa va justifice integrarea fisticului in alimentatia voastra de fiecare zi.

 

1. Sunt bogate in nutrienti

Fisticul este foarte hranitor. Cu doar 30 de grame (aproximativ 40 de nuci) iti imbunatatesti aportul de:

  • Calorii: 156;

  • Carbohidrati: 8 gr;

  • Fibre: 3 gr;

  • Proteine: 6 gr;

  • Grasimi: 12 gr (90% din ele sunt grasimi sanatoase);

  • Potasiu: 8% din zilnicul recomandat;

  • Fosfor: 14% din zilnicul recomandat;

  • Vitamina B6: 24% din zilnicul recomandat;

  • Tiamina: 16% din zilnicul recomandat;

  • Cupru: 18% din zilnicul recomandat;

  • Mangan: 17% din zilnicul recomandat.

 

Se vede foarte simplu cat de bogat este fisticul in vitamina B6, care este atat de importanta pentru organismul nostru: regleaza glicemia, stimuleaza productia de hemoglobina (molecule ce transporta oxigenul in sange).

 

2. Au proprietati antiinflamatorii
Prezenta vitaminei A si E in componenta lor le face ca aceste mici nuci sa fie foarte bune atunci cand vine vorba de diverse inflamatii din corp.

3. Sunt bogate in antioxidanti
Antioxidantii sunt vitali pentru o sanatate de fier. Ei protejeaza celulele si joaca un rol foarte important in preventia bolilor precum cancerul. Fisticul contine mai multi antioxidanti decat multe alte nuci sau seminte. Mai exact, singurele care intrec fisticul cand vine vorba de antioxidanti sunt nucile si nucile de pecan.

 

Mai mult decat atat, printre cei mai abundenti antioxidanti ce se gasesc in fistic se numara polifenolii si tocofenolii care ajuta foarte mult in preventia si tratarea cancerului cat si protejeaza inima de diversele boli coronariene.

 

4. Au un continut scazut de calorii dar sunt bogate in proteine
In timp ce majoritatea nucilor care sunt foarte bune pentru sanatatea noastra au un continut ridicat de calorii, nucile de fistic sunt printre cele cu cel mai scazut numar de calorii per gram. De exemplu, 30 de grame de fistic are 156 de calorii, in timp ce nucile au 183 de calorii si nucile de pecan 193 de calorii. De asemenea, fisticul este bogat si in ceea ce priveste amino acizii, care sunt foarte importanti pentru buna functionare a organismului nostru in principal pentru ca acesta nu ii poate produce si atunci ei trebuie introdusi prin alimentatie.

 

5. Ajuta in lupta cu kilogramele in plus
Chiar daca nucile in general sunt un tip de aliment dens din punct de vedere al energiei, ele sunt cele mai bune prietene ale dietelor. Si chiar daca sunt destul de putine studii facute pe fistic, in relatia cu pierderea in greutate, acele studii sunt foarte promitatoare.


Fisticul este bogat in fibre si proteine, ambele ajutand la pastrarea senzatiei de satietate mult timp dupa ce acestea au fost consumate.

 

Intr-un studiu ce s-a derulat 12 saptamani, subiectii care au consumat zilnic 50 de grame de fistic ca snack intre mese au avut rezultate duble in ceea ce priveste pierderea in greutate fata de cei care au consumat 50 de grame de covrigei intre mese. Mai mult decat atat, intr-un alt studiu, de 24 de saptamani de aceasta data, a reiesit ca subiectii care au consumat 20% din caloriile zilnice fistic, au pierdut 1,5 cm din talie, fata de cei care nu au consumat fistic.

 

6. Sunt delicioase si e chiar o placere sa le mananci

Cum spuneam si la inceputul articolului, fisticul este foarte versatil. Poti sa te bucuri de el in diferite moduri: snack intre mese, in salate, peste pizza, in prajituri, unt, pesto… tine cont ca acesta va adauga o frumoasa culoare verde oricarui fel de mancare. Daca alegi sa le mananci ca atare, este chiar o placere sa le scoti din coaja si sa te bucuri atat de gustul lor cat si de toate beneficiile cu care acestea vin la pachet.

Scrie un review


Suport clienti MAGAZIN DESCHIS DE LUNI PANA VINERI INTRE ORELE 14-18

0721688960 office@pravalianoastra.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!