*exclusive clienților înregistrați
S.C. Prăvălia Noastră S.R.L. vinde produse alimentare, așa că acceptă returul (in 5 zile bancare) și rambursarea integrală a contravalorii produselor returnate, doar dacă:
1. Produsele au fost sever avariate la transport și nu pot fi folosite (sunt obligatorii fotografii și video scurt, atașate la office@pravalianoastra.ro în ziua recepției).
2. Produse cu defecte calitative evidente (sunt obligatorii fotografii și video scurt, atașate la office@pravalianoastra.ro în ziua recepției).
În baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, comerciantul trebuie să le repare, să le înlocuiască, să le reducă prețul sau să vă dea banii înapoi.
Produsele acceptate la retur (prin confirmare scrisă pe email-ul office@pravalianoastra.ro ) se ambalează în conformitate cu normele GLS (minim folie cu bule, 2-3 straturi, cutie de carton, materiale de umplere) astfel încât să ajungă întregi la sediul SC Prăvalia Noastră SRL de pe Ion I. Brad 7, Timișoara.
Produsele solicitate la retur din alte motive, se acceptă cu conditia suportarii de către client a tarifului GLS pentru servicul Pick & Return, 30 ron / colet, maxim 25kg, DOAR DACĂ PRODUSUL NU ESTE DESIGILAT!
A. Anularea tranzactiei:
- Este posibila pana cel tarziu in momentul apelarii telefonice de catre personalul Pravalia Noastra SRL in vederea confirmarii comenzii. Trebuie mentionat ca dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.
Suport clienti ORAR: de LUNI pana JOI intre orele 12:30-18:30, VINERI 09:00 - 18:30
0721688960 office@pravalianoastra.ro